måndag 16 november 2009

En gråmulen måndag

Är ledig idag, men kunde inte sova längre än till kl 8 :/ Mest tror jag att det var oron för att Robert skulle köra bil i detta väder till Tranås... Men han kom välbehållen fram :)

Annars så har jag spenderat min dag med att tvätta, städa och greja. Träffade Anna en sväng med och visade henne runt i röran. Hon tyckte det var fint :) Det var trevligt att träffas med då det var så länge sen. Farfar har varit här med och grejat lite i trädgården. Han är vår lilla trädgårdstomte tror jag :)

Ha precis ätit lite pannkakor som jag stått och stekt. Väntar på att Robert ska komma hem, blev visst lite senare idag :/

Tror minsann att min lilla mage har växt lite nu :) Känns lite kul nu när det börjar synas. Är ju endå i 4:e månaden nu. Är så nyfiken på vem du är där inne ;)

Är ledig i morgon med. Ska bli skönt, då kanske jag kan sova lite bättre :)

Puss och hej!

2 kommentarer:

Jullan sa...

Ni får gärna hyra ut er trädgårdstomte till oss. :-)

Anna sa...

Ja det var super kul att ses idag får vi göra fler gånger =)). ja magen syns tycker jag ialla fall =)).