torsdag 12 november 2009

Farfars dag

Idag var det min sista lediga dag på långledigheten. Jag har spenderat hela eftermiddagen hos Robersts farfar. Kunde inte penderat eftermiddagen bättre :) Han kom och hämtade mig här hemma, och skjutsade mig till kiosken på Hallströmsgatan, så jag kunde hämta ut ett paket.

På vägen träffade jag söta Sofia :) Allitd lika kul att prata med dig. Vi får som sagt se till att träffas lite snart :) Motionera och vara sociala eller vad säger du? ;)

Efter pakethämtandet, åkte vi hem till Roberts farfar. Vi bestämde oss för att lägga pussel. Farfar tyckte att vi kunde ju börja lindrigt med 500 bitars. Men det var riktigt svårt. Tog en paus och åt lite mackor :) När tiden började närma sig, skjutsade han hem mig :) Han är så söt. Tycker att det är väldigt givande att umgås med honom :)

När jag kom hem försökte jag plugga lite till provet i morgon. Jag verkar ha förstått vad det handlar om för en gångsskull :P

Har haft lite molnande värk i nedre magen nu ett par dagar... Men det är ju bara Filuren som växer och står i :) Apropå växa... Provade mina älsklingsjeans idag och kunde knappt få på mig dem :/ Känns mindre kul.... Men jag ska nog allt komma i dem igen sen! Skam den som ger sig! Just nu får jag koncentrera mig på att vara gravid :)

I morgon är det jobb och matteprov som gäller. Får min belöning när jag kommer hem sen. Tacos :P

Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

Jag håller helt med!
Något måste vi i alla fall ta och hitta på!
Hoppas du fick något roligt paket. Hämtade själv ut en jacka ifrån hm här om dagen. Men till min glädje var den för stor =)