lördag 21 november 2009

Otäck upplevelse

I går natt hände det något obehagligt. Vaknade och skulle resa mig upp. Jag var riktigt yr. Kunde inte avgöra vad som var upp eller ner. Försökte hasa mig mot toaletten, kände att jag lutade till vänster hela vägen dit. Satte mig på toaletten och började kallsvettas nått grymt. Började må illa och kände att jag ville kräkas, men det kom inget.... Kollade mig i spegeln medans jag försökte tvätta händerna, jag var likblek i ansikten :( Ropade på Robert som hjälte mig att komma till sängen igen för att lägga mig ner. Så fort jag lade mig ner började det snurra...

Så jag fick sitta upp och sova :( Läskigt som tusan var det... Vad det nu kan bero på? Lågt blodtryck? Magen? Har fått halsbränna efter detta. Den har plågat mig nu ett par dar... Så idag köpte jag någon knapermedicin som skulle vara bra. Håll tummarna att den funkar.

Idag skiner solen iallafall :) Härligt värre!

Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

Låter inge vidare!
Jag brukar få sådär med yrseln då mina kristaller i öronen inte ligger som dom ska. Kan ibland inte ligga eller enbart åt ett håll och få fort jag rör mig så vet man inte vad som är upp eller ned, känns nästan som om man faller. Det där med illamåendet och kallsvettningarna kan jag få om jag stiger upp för fort eller om jag har ont i magen.

Hoppas du slipper det där nu!