torsdag 26 november 2009

Torsdag

Idag var det min första jobbdag på nästan två veckor, då jag varit krasslig. Patienterna påskinade hur mycket de saknat mig och undrade vad jag hållit hus.

Efter jobbet, åkte jag till Beijer´s och skulle köpa lite easy cover till sovrummet. Gissa vem jag möter utanför. Jo, min tants son som jag hade hand om förut men som gick bort i våras. Han hejade och frågade hur det var. Sen gav han mig en stor kram och tackade i efterhand för att jag tog hand om hans mamma. Jag blev alldeles varm inombords :)

Sen åkte jag och storhandlade. Hade skaplig tur när jag skulle ställa mig i kön och upptäckte att det inte fanns någon :P Efter det hämtade jag upp Robert och styrde vidare mot Karp. Vi skulle hämta lite grejer och jag sprang in på toa. Trodde blåsan skulle sprängas... Haha.

Sen hem för att laga mat. Då kom Eva förbi och Robert skulle byta däcken på hennes bil. Sen kom Jenny och Anders med barnen. Fick hålla lilla Adam en stund. Så liten och söt han var :)

Nu sitter jag här och funderar på att ta mig en smörgås. Är så hungrig hela tiden :/ Suck...

Puss och hej!

Inga kommentarer: