söndag 13 november 2011

Farsdag

I morse väckte jag Elliot och tog med han till sovrummet. Han gav ett paket till pappa :) Han var så nöjd så när han gav det till Robert. Presenten var uppskattad. Efter frukosten åkte vi till Karp och firade Roberts pappa.

Sen vidare hem för lite bestyr. Robert bytte till vinterdäck på bilen och tvättade den. Jag tvättade och strök skjortor. Elliot tog sin tupplur. Roberts Farfar krattade lite löv. Vi avslutade bestyren med lite middag. Sen fick Elliot en bilbana av Robert som vi hjälptes åt allihop att bygga ihop. Han blev så glad så :)

Och nu ikväll har jag suttit med mina skoluppgifter. Jag ser ljuset i tunneln :)

Fick ett bra telefonsamtal idag som gjorde att en sten föll inombords. Hoppas bara att det blir bra nu.

Puss och hej!

Inga kommentarer: