måndag 21 november 2011

Sjukdag

Idag var jag inte katig när jag vaknade. Hade ont i mina handleder, axlar och fotleder :/ Kände mig alldeles mosig. Så det blev att stanna hemma från jobbet... Blir nog imorgon med, känner mig fortfarande mosig. Är väl någon förkylning som inte vill bryta ut :/ Men det har varit lite mysigt iallafall, då Robert och Elliot varit hemma idag med. Robert är ju pappaledig på måndagar.

I torsdags var jag på mitt första samtal. Och det kändes toppen. Vi får se hur det blir i slutänden. Huvusaken är att det går bra.

Och i fredags var vi hemma jag och Elliot då han fick feber i torsdags på kvällen. Termoneter visade 38.9 :/ Men på fredagen verkade han mest bara lite mosig... Lekte som vanligt, men de säger på dagis att de måste ha en feberfri dag innan de går till dagis igen, så vi stannade hemma.

I lördags var jag en heldag i Linköping med Maria och hennes svärmor och svägerska. Vi kollade lite brudklänningar. Var hur mysigt som helst. Nästan så man ville gifta om sig bara för att ha en fin klänning på sig :) Det fanns hur mycket som helst! Efter vi var klara gick vi lite och kollade i affärer. Jag köpte mina första bebiskläder :) Jättefina och jag är supernöjd. När vi kom hem igen så skjutsade jag Robert till fest och jag och Elliot var hemma. Söta Jennica kom och spenderade kvällen med mig. Vi hann med att kolla på två filmer :)

I igår passade vi på att hinna med lite av varje och mysa med Elliot :)

Fnutten i magen lever verkligen rullan en massa och det är så mysigt. Ibland sparkas det uppåt och i bland neråt :) Kan inte fatta att jag faktiskt är i v 25 redan! Tiden har gått så fort. Nu är det bara 15 veckor kvar. Längtar som bara den tills den vill titta ut!

Elliot satt still nästan ett helt pogram på Disney Junior i fredags och myste

Såhär kan man se ut när man ätit blodpudding :)

Puss och hej!

2 kommentarer:

Maria Maqueda sa...

Ni har verkligen världens sötaste unge :)

Lina sa...

uppdatering snart va!!? hur mår du!? fina bilder men ogillar mardörmmarna och ont i leder:(