tisdag 15 november 2011

Tröttisdag

I natt sov jag inget vidare :/ Drömde en massa konstiga drömmar och sprang på toaletten ett par gånger. Så det kändes jobbigt när klockan väl ringde.

Men jag kom i väg till jobbet. Där vankades det lyxsmörgås. Chefen bjöd alla på köttbullemacka med rödbetsallad :) Inte fel.

På jobbet har jag känt mig trött och slö hela dagen. Nu på eftermiddagen har vi varit på Mio en sväng och tittat på ev en ny soffa. Mini tyckte inte att det var någon bra idé så han bestämde sig för att vara på sitt sämsta humör. Skrek och gapade gjorde han för att han inte fick klättar upp i sofforna eller springa och kolla som han ville :/ Så det blev rätt svettigt...

När vi kom hem lagae jag lite middag. Citronmarinerad lax i ugn med ris och citronsås med chili.

Nu sitter jag här och det känns som min lilla mage ska spricka :S Känner mig alldeles uppblåst :/ Hoppas det går över.

Puss och hej!

Inga kommentarer: