måndag 20 oktober 2008

En grå dag

Min kropp lyder mig inte idag :( Inte min dag med andra ord.


Ville inte gå upp idag , då jag visste vad som skulle vänta mig... Men kom upp ur sängen ändå konstigt nog. Hade ont i armen och nere i ländryggen. Kände mig stel... Åkte bort till jobbet då jag var klar. Så mörkt det var. Fick nästan en chock. För ca 2 veckor sen var det ljusare på morgonen. Väl på jobbet ringde telefonen så fort jag klev innanför dörren. 1 av oss på gruppen var tvungen att gå ner och hjälpa en annan grupp. Alla satt och sa att de inte ville gå. Jag har riktigt ont idag så jag kan inte, för jag vet inte vad det är för jobb sa jag. Då säger någon: Men vi andra har också ont. :( Suck.... Min första dag var det :S Fick gå till min tant i morse iallafall. och hon var glad att se mig, alltid något.

När jag kom hem åt jag lite lunch, begav mig till Högö hallen och postade paket. Där jag gick kände jag hur ont det gjorde i fästena i nyckelbenen närmast halsen :/ Jäkla skit! Orkar inte med att kroppen ska svika mig med. Den reumatiska tröttheten kommer smygande inpå. Behöver inte det här nu. :(

Om man skulle ta och plugga lite och sedan baka en sockerkaka. Roberts farfar kommer hit sen och fikar lite :) Det är faktiskt ganska mysigt :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Barry sa...

Livet är en stor motgång :(