måndag 6 oktober 2008

Härliga Måndag

Idag har jag varit på hönshuset igen. Tuppen hade stormöte med hönsen. Det hon sa till mig var mycket konstigt nog ändrat... Hon sa att jag var tvungen att jobba helger och lika tungt som andra, men idag sa hon att vi kunde behålla helgerna som vi har...
Skumt :/ Frågan är om tuppen själv vet vad hon vill??? Jag fick iallafall ledigt nu nästa vecka... Så det ska bli skönt att bara inte göra någonting... Eller...hm, jo. Det blir nog att baka lite på sin höjd :P

Var en sväng hos Olle Kinesologen idag med. har fått ont i kroppen igen. Det var mycket intressant. Han tog sig ann mina käkmuskler iallafall. Så nu är de mer avslappnade. Får se om jag märker någon skillnad i natt. Han kom fram till en hel del, men jag ska få gå dit igen om ca 1 månad. då skulle vi ha ett länge pass. Han sa att det fick ta den tid det behövde...

Efter maten tog vi en sväng till Karp. Var ju ett tag sedan vi var där. Det var mycket trevligt och vi hade med oss en Butterkaka som glatt gled ner i våra magar. :P Efter allt prat åkte vi hem. På vägen hem upptäcker Robert att vi har elvärme i sidospeglarna, på våran bil som vi haft i ca 2 ÅR!!! Hallå liksom. Han satt med ett leende hela vägen hem... Bra där :P

Blev lite plugg idag med. Matten kommer döda mig...

Puss och hej!

Inga kommentarer: