torsdag 9 oktober 2008

Lediga dag

Har spenderat min första lediga dag :) Hade ställt klockan på 10. Men vaknade när Robert gick upp. Kanske inte så konstigt då kroppen är inställd på att vakna kl 6 annars... Men jag kunde somna om när han åkt till jobbet. Sov till kl 10. Gick upp och åt frukost, sen satt jag i nattlinne till kl 11:30. Inte varje dag man kan det :P

Sen kom Robert hem på lunchen och jag åt en macka la ut lite auktioner på tradera. Efter det gick ut och gick en sväng, tog en dusch. Eva kom hit och ville låna något att ha på sig på en 30-års fest som hon ska på i morgon.

Erik kom hit på kvällen och vi bakade lite muffins. De vart skitgoda som vanligt :P Sen hjälpte han mig lite med matten. Måste gå in för det nu. Har prov på måndag :/ Ni kan ju bara tänka er vad nervös jag är.... Jag vill att det ska gå bra, för då kommer jag närmare utbildningen. Jag vill klara det!

Det har varit en skön dag. Promenaden var nog det bästa tror jag. Jag känner mig levande igen :) Har varit lite halvdöd nu inombords när jag inte mått bra i kroppen och allt på jobbet. Men nu kände jag mig som vanligt igen. Skönt!

I morgon är det en ny dag :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: