lördag 25 oktober 2008

Ny energi

Har inte skrivit på ett par dagar. Och det beror på att jag inte har mått så bra och haft lite mycket att göra. Har varit sjukt stressad över jobbet och skolan. Sjukdomen har börjat göra sig påmind med. :( Inte så kul dock...

Det har varit en vecka med fart och fläkt.

I måndags var Roberts farfar här och fikade. Det var mycket trevligt.

I onsdags var jag på Stegeholmshälsan. Det var en psykolog där. Hon var riktigt läskig. Undrar om det är så att man måste vara det för att vara psykolog. Hon lärde mig ett och annat. Men jag visste ju redan innan vad som är mitt problem när det gäller jobbet. Men hon har lärt mig vad jag ska göra för att orka med det.

I torsdags överraskade Robert mig med att vi skulle äta lunch på Corner. Och så när vi sitter där och äter hör jag en välbekant röst som säger: Är det ledigt här? Vänder mig om och vem står där? KATYA!!! Vart chockad. Hon hade kommit hem en snabbis från Stockholmo för att träffa mig och lite :D Så det blev en heldag med henne. Jag känner att det var vad jag verkligen behövde :D Tack love <3

I går hade vi parmiddag med Per och Mia. Det var jättetrevligt. Vi lagade mat och pratade skit. Jag och Robert gick där ifrån runt kl 12. Vi var hemma runt kl 00:30.

I dag har jag varit hos moster Mie i Gunnebo med Morbror och Eva. Robert hade varit hos frisören och klippt sig idag. det blev skitsnyggt :D


Man kan väl säga att från att nästan känt mig helt död inombords, börjar jag få liv igen. Ska börja träna igen :) Har inte haft nån lust innan utan har bara gått promenader istället. Det kan ju ha och göra med att jag beställt mig en Ipod suffle :P Så här ska tränas nu! :D Har fått ny energi att tackla dagarna med :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: