måndag 27 oktober 2008

Grå dag

Idag när jag gick till jobbet hade jag ont i högra höften :( Men jag gick ändå. Mitt inunder morgonarbetet känner jag hur matt och seg jag känner mig i kroppen. Och det onda försvann inte heller...

Så jag beslutade mig för att gå hem från jobbet. Känns inget vidare. Har inte haft en sjukdag sen December förra året :( Men det fick gå. Man måste lyssna på sin kropp. Innan jag gick från jobbet ringde jag chefen. Frågade henne om det med att bara få städa. Hon sa att hon inte var negativ till det. Så det lät inte helt omöjligt. Hon måste haft en bra dag idag eller något. Hon hade även sagt till Bäckis att man inte behövde jobba helg heller...hum...skumt det där. Hon sa ju motsatsen till mig för bara några veckor sen.

När jag kom hem, åt jag lite lunch. Låg i soffan och vilade lite. Zeus tog hand om mig. Och när han gör det, då är det verkligen nått allvarligt... Satte mig lite med Samhällen och matten idag med. Måste ju. Har prov nästa vecka.

Får se hur jag mår i morgon. Vill gå till jobbet, vill gå till nautilus.

Annars är det en vecka med tusen saker att göra. *pust*

Puss och hej!

Inga kommentarer: