onsdag 29 oktober 2008

Begravning, födelsedag, julklapp i förskott

Var hemma från jobbet igår med. Och eftersom jag kände att det inte blev värre, beslöt jag mig för att gå till jobbet idag.

Var ju en kort dag med, så det gjorde ju inget. Gick bara till kl 11. Och anledningen till det var att vi skulle på begravning :( Mindre kul kanske. Men det gick bra och allt kändes som det brukar på en begravning. Det tråkiga var bara att de bjöd på smörgåstårta och jag kunde inte äta den, för det var fullt med räkor både på och i :( Så jag fick två goda rån med ost och gurka på istället :P

När vi kom hem från begravningen tog vi det lite lugnt för att sedan göra några ärenden. Bla åka förbi Rs jobb och hämta ett paket som kommit med bud idag :) Sen for vi vidare mot Bosse och slutligen Willy´s för att storhandla.

När vi kom hem därifrån öppnade jag upp mitt paket. Det är en julklapp i förskott :D En ipod shuffle! Så nu kan jag träna hur mycket och ostört jag vill. Den gamla var så stor och klumpig. Så nu finns det en rolig anledning att träna igen :D

Idag är det även svärmors 50-årsdag. Grattis grattis! Som vi ska fira på lördag. Ska bli mycket trevligt :D

Nu är det bara ett litet problem... jag vet att jag har lite att göra med skolböckerna, men jag är verkligen inte upplagd för det, så jag får lägga mer energi i morgon istället.

En bra sak till idag... jag kunde motstå det goda :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: