lördag 1 november 2008

Lan, plugg och 50-års kalas

Sitter på lanet. Pluggar mer än sitter på internet. Har två prov kommande vecka :/ Har kommit till insikt med en sak. Har fått reda på att det finns en liten bredare väg till det jag vill bli. Den vägen jag är på nu är väldigt smal, nästan så man är påväg ner i diket.... Det ska komma en bra utbildning nästa höst. Den tänker jag haka på :) Ska ha medarbetar samtal med chefen på jobbet och kommer då berätta för henne hur jag tänker, så det inte blir försent sen.

Var på kalas förut idag. Trevligt att träffa släkten sådär :) Mycket god mat var det med. Det hade Helen lyckats bra med. Lite synd bara att vi inte kunde stanna hela kvällen utan, var tvungna mer eller mindre åka till lanet.

Har fått problem med min rotfyllda tand med :( Har upptäckt att jag har en spricka i ena kanten :S Suck, orkar inte slänga ut mer pengar på tänderna nu. Men jag måste ju ringa dit på måndag iallafall och kolla vad de säger.

Tänk vad helgerna går fort. Varför?

Varför kan jag inte bara få må bra? Varför ska allt kännas så tungt i bland? Varför kan ingen förstå? Varför är vägen så lång för mig men inte för andra? Vad har jag gjort för att det ska vara så?

Så många frågor men inga svar....

Puss och hej!

1 kommentar:

Katya IMD09 sa...

hannih tala med mig om du mår dåligt! Min dörr är öppen 24-7!!! Love K.