tisdag 11 november 2008

Uschlig

Känner mig lite så idag. Det är mörkt på morgonen när jag går upp och mörkt på eftermiddagen med :( Regnet de bara öser ner och vinden den blåser i håret hela tiden.

Har pluggat mest hela dagen sen jag kom hem. Lite segt, men det är ju sådant som måste göras.
Inte nog med det så är jag trött och frusen :/ Har nog drabbats av höstdepp...

Har gått och fått inflammation i tandköttet igen :( Denna gång bara på höger sida av över och underkäke. Det är inte så rött utan mest svullet och irriterat. På kvällarna pulserar det :( Men jag har påbörjat en Corsodyl kur igen ,så får vi se...
Tycker att det är lite konstigt att det kommer tillbaka igen...

Längtar tills på torsdag då jag ska till Roberts farfar och fika lite. Skönt att få göra något annat än bara det man måste :)

Nehe, om man skulle ta och återgå till samhällsuppgiften för att sedan hoppa i säng. Är helt slut i huvudet nu :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: