tisdag 18 november 2008

Massa nytt

I dag har det hänt en del. Vi hade planeringsdag på fogden på jobbet. Vi fick veta vilka grupper vi skulle jobba i och fick se ett smakprov på det nya schemat.

Blev lite ledsen först, för Chefen sa att jag skulle vara ersättare och inte kontakt man. Vilket betydde att jag inte skulle få ha min tant eller någon tant alls :( Sen satte hon mig i en grupp med två från vågen. Vilket kändes bra, för då slipper jag skiten från gruppen jag får hela tiden. Och det var med de bästa på vågen :D de jag jobbat bäst med genom min vikarietid, vilket är skitkul! Efter en stund skulle vi även få veta vilka som var deras brukare.... Kollade på papperet och ville bara sjunka ner i jorden. Min första tanke var: " Chefen hatar verkligen mig mest av allt". Men tji fick jag! Hon hade tänkt på allt egentligen. Deras brukare var bara lätta, för att jag ska kunna jobba med min stackars kropp :) Mycket bra tycker jag! Sen ska jag även jobba var tredje helg, men det är helt ok, då jag vet att arbetsbelastningen är mindre. Sen får jag 6 dagars ledigt första perioden :P

Efter planeringen gick jag till Roberts jobb för att vi skulle åka upp till Kvantum och luncha. Smörgåsen jag åt var inte god :(, efter det åkte vi tillbaka till hans jobb för att ta lite kaffe. Sen drog jag till Nautilus där det vankades träning på hög nivå. styrka + 40 min kondition :P

Sen hem för att koka min björkaska som jag ska dricka varje dag och för att laga pannkakor :P

Nu i kväll har jag suttit och pluggat samhäll :/
Är nervös för i morgon, ska ju till tandis :S Måtte det gå bra nu så det inte är nått stort.... Suck..
Håll tummarna kl 8 i morgon.

Puss och hej!

Inga kommentarer: