onsdag 19 november 2008

Iskallt

Gick upp innan väckarklockan ringde idag. Drack min björkaska och plockade lite innan jag åt min frukost. Det var kallt och himlen var blå när jag gick till garaget och bilen.

Tog bilen till jobbet, och när jag skulle åka ut i korsningen så kollade jag om det kom en bil, men såg ingen och åkte ut på huvudleden, då kom det en bil... Den hann och bromsa som tur var. Uscha, det var ju så halt ute idag med och vi har sommardäck på bilen. Är nog dags att byta :/

På jobbet hade jag bara min tant eftersom jag skulle till tandis. Hon var dålig :( Åkte till tandis. Han sa: att jag kommer få leva med prickan och att den kommer gå sönder helt inom några år. Men isåfall bara en liten bit och då ersätter han den med plast Sen sa han att nästa gång skulle vi pratas vid, skulle vi ta det på telefon när jag är orolig. Han sa även att det är jätteovanligt att hela tanden spricker rakt av. Alltså tanden blir i två delar. Och han kunde se att min skulle bara spricka en liten bit i hörnet, när det händer. Och jag behövde inte oroa mig för karies i sprickan heller, vilket är bra :) Och jag behövde inte betala idag heller.

Sen tillbaka till jobbet. har varit en sväng till Stegeholmshälsan med.
När jag kom hem blev det plugg igen, har ju prov på måndag i samhäll :(

Nehe, om man skulle hoppa i säng. I morgon är en ny dag :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: