lördag 15 november 2008

Tankar i höstmörkret

Har lite för mycket runt omkring mig nu. Måste väl erkänna att det är rätt så jobbigt att både jobba och plugga :/ Har verkligen fullt upp hela tiden. Måste välja varje dag om jag ska sitta vid tvn 2 timmar eller gå och träna.... För resten av tiden är det plugg.

Tränade nu i veckan för första gången på två månader. Fick ingen träningsvärk. Skumt tycker jag... Däremot var min puls väldigt hög, men det är ju inte så konstigt. Tar ju en stund innan man kommer igen till det vanliga. Men dit ska jag!
Apropå träning så fixade jag lite ny musik till ipoden. Vart superlycklig när jag för en gångs skull hittade rätt musik :D Yaay! Så nu blir det lite roligare att träna igen.

Den här helgen är det bara plugg som gäller. Har prov på måndag igen :( Hoppas det går vägen denna gången med.

Har fått problems i munnen igen... Orkar snart inte med detta mer. Nu glipar sprickan i tanden igen. Få ta och ringa stackars tandis igen och tjata lite. Suck... varför just jag?

Vill att det ska bli vår och sommar igen. Den tiden är som vackrast tycker jag. Den sommaren som kommer blir inte som alla andra, allt kommer kännas lite annorlunda. :)

På måndag kommer Katya! Längtar så efter dig! <3

Puss och hej!

1 kommentar:

Anna sa...

åh vad tråkigt att tänderna inte vill som du.. inte kul med träl i munnen, hoppas det löser sig!! varför blir inte denna sommaren som dom andra?? *nyfiken hihi**