onsdag 26 november 2008

Onsdag - Med gång

Det var bra på jobbet idag. Fick den lilla tanten som var arg på mig igår när hon skulle ta sin medicin, att duscha. Ingen annan har lyckats :) Sen flöt det bara på.

Känns om jag har gått större delen av dagen :P Bra är ju det :)

På Stegeholmshälsan gick vi med stavar och bowlade. Det var mycket trevligt, men jag saknade en person. En väldigt stark person som har överlevt cancer. Men hon mådde visst inte så bra idag. Men hon hade frågat efter mig och mitt telefonnummer. Så jag tog hennes och har försökt nå henne nu. Men inget svar :/ Hoppas det går bra och att det inte är något allvarligt. Ingen som hon förtjänar en massa olycka nu....:(

Har gått en sväng på stan idag med och köpt några julklappar. Har inte så många kvar nu ;) Skönt att vara i tid för en gångs skull. Blir väl lite svårt med en present till Robert. Men nått ska vi hitta :) Har köpt lite nya julgardiner på netto till köket. Blir nog fint sen :P

Sitter här och väntar på Bosse och Robert. De ska komma hit och vi ska käka lite varma mackor i ugnen :P
Det gick hyffsat på mitt samhällsprov med :)

I morgon händer det en del och lunch med Mia :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: