lördag 8 november 2008

Veckans händelser + Det omöjliga

Ja, nu har ju nästan hela veckan gått...igen. Det går fruktansvärt fort nu vill jag lova.

I måndags gjorde jag matteprov. Satt hela tiden ut. Hoppades på att det blev bra resultat, för det kändes bra.

I onsdags var jag hos Kinesologen Olle. Var där i nästan 2 tim 30 min. Vi kom fram till mycket och jag fick en ny meducin eftersom mitt ph värde/bas i kroppen var helt upp och ner mot vad den skulle :( Så jag ska dricka 3 msk björkaska kokat i vatten 3 gånger om dagen. Och jag fick helt seriöst meducinen. Han är allt bra snäll den där Olle! :D Ska dit igen i december.

I torsdags var det planeringsdag på jobbet. Så hela jobbet var på fogden. Skönt att inte behöva jobba :) Vi kom fram till en del. Bäckis och jag satt och tramsade som vanligt. :P Hon är så rolig. Efter planeringen gick jag och lunchade med Bosse. Vå åt på kaffe kannan. Kycklingsallad! :P Efter det var det besök hos tandis. Han konstaterade att det inte var så allvarligt. Sprickan hade inte nått enda ner i roten utan satt bara i kronan som tur var. Han limmade och plastade. Sen drog han ett skämt :P Sen fick jag gå och jag behövde inte betala idag heller. Lite skumt. Såhär kan han ju inte hålla på :) Men när jag gick tillbaka till Bosse för att plugga, kände jag nått vasst ändå när jag bet ihop och vart orolig att det gick upp igen det han fixade. Så jag ringde dit och fick tid på fredagen kl 8!!! På min lediga dag :( Suck. det fick gå.

Igår, Fredag. Var jag tillbaka hos tandis igen. Han kunde inte se nått, men slipade ner tanden lite, så nu är den rund och slät :) Behövde inte betala då heller :D Efter det åkte jag hem och åt frukost, duschade för att sedan ta bilen till Blackstadskogen. Till Snåret. Där John bor :) Var där hela eftermiddagen. Han är så mysig att prata med. Han bjöd på lunch som var god :)
Sen hem för att handla till middagen på kvällen. Hämtade upp Robert. Sen hem där Robert fick ett utbrott på dammsugaren. :P Haha, ni skulle sett. Han riktigt skrek och kastade upp dammsugaren i luften, liksom svingade runt den :P
Per och Mia kom förbi. Vi åt och pratade skit. Hur trevligt som helst. :D

Och nu till det omöjliga. Vet ni.... Jag fick 22 poäng av 30 på matte provet! Helt sjukt!!! Jaag har aldrig lyckats förut i mitt liv :D
Jag är så lycklig! Det hade jag väl aldrig trott. Så nu är det bara att fortsätta och vara envis :P

I kväll blir det party med Mia och några av hennes kompisar. Det ska bli trevligt :)

Saknar Katya!

Puss och hej!

Inga kommentarer: