tisdag 25 november 2008

Lite allt möjligt

I dag var det rörigt på jobbet. På morgonen var jag hos en Patient som inte ville ta sin medicin och bara fräste åt mig, men jag lyckades få henne att le till slut och ta medicinen. Hon sa att hon tog den för min skull :) Vid lunchen gick jag till min tant. Köpte med mig ett paket citornmuffins med cream. Tycker så synd om henne, då hon är sjuk :/ Hon blev glad och åt genast en av dem. Sen kom hon på att hon var sugen på ugnspannkaka. Så jag hjälpte henne att göra en. Vi gjorde det tillsammans som vi sa :)
Så det var en mycket givande dag idag :)

Men jag hade lite trubbel ett tag. Har en jobb jacka och sen min vanliga. Bytte till min vanliga och åkte ner i hissen, är påväg mot Tre Bröder, när jag upptäcker att jag glömde min egna mobil i jobbjackan :S Så det var bara att åka upp igen, men när jag väl är uppe så kom jag på att nycklarna låg där i med. Så jag kom inte in :( Som tur var så var Mags i tvätten, så jag kunde låna hennes nycklar. Sen fick jag tag på dem.

När jag kom hem, lagade jag lite lunch och sedan gick jag bort till Nautilus. Körde min styrketräning + 40 min kondition :P Skönt som tusan.

När jag kom hem, startade jag tvätten och lagade middag. Spagetti och Köttfärsås :P

Har börjat lite med min samhällsuppgift, blir inte klok på den...

Puss och hej!

Inga kommentarer: