torsdag 20 november 2008

Lön för mödan

Äntligen säger jag bara. Jag klarade matteprovet ! Yaay! Så nu är nummer 2 avklarad med. Det här ska ni veta vänner, är nått alldeles stort för mig :P Det börjar kännas mer och mer värt att klara av detta nu.

Var på föreläsning i bryggaren från jobbet. En dansk tant som pratade om hur deras ålderdomshem fungerade där. Saken är att tanten bröt benet i natt, men var och gjorde föreläsningen ändå. Men något vidare var den inte. Gick ju inte höra vad hon sa, det lät mest som om hon skulle kräkas hela tiden men när hon skrattade lät hon som linus på linjen :P Nått kul ska man ju ha i 2 tim 30 min...eller? Hehe

Efter jobbet drog jag till nautilus för att träna lite. Var helt slut efteråt. Satte mig i bastun en stund med. När jag skulle åka där i från vart jag överraskad över att det fryst på på vägen så fort....
När jag kom hem, gick jag över till Eva och snackade lite skit. Vi ska ju till L-köping på lördag :)

Nu är jag långledig. Från i dag till mån :D Skönt som tusan.

I morgon är det lite kvalitetstid med Roberts söta farfar. Vi ska fika på stan och lite :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: