fredag 21 november 2008

Fredagsbestyr

Fick lite sov morgon i dag. Men Nissan väckte mig runt kl 7. Låg och väntade på att Roberts mobil skulle ringa. Men det gjorde den inte. Så jag väckte honom och frågade om han ställt mobilen. Och det hade han inte. Så tack vare lilla Nissan kom han upp som han skulle ändå :)

Jag gick upp strax innan kl 9:30. Tog min björkaska och grejade lite. Kl 11 kom Roberts farfar och hämtade mig med sin bil. Vi åkte ner till stan för att fika. Det blev Kaffe Kannan :) Och han bjöd mig på fikat. Det blev banan bakelse och winerbröd :P Men jag hade ju lite att fira :) När vi satt där och pratade fick jag se två välbekanta ansikten utanför. Det var Adam och Louise. De kom in för att hälsa. Vi kramades och pratade lite kort. Saknar dem faktiskt. Efter fikat gick jag och Roberts farfar på stan en sväng och letade lite olika saker, slutligen åkte vi till kyrkogården för att tända ett ljus för Roberts farmor då hon har namnsdag i morgon :)

Efter det städade jag upp lite här hemma, kollade på alla The Tudors avsnitten från andra säsongen. Sen blev det lite plugg innan Robert kom hem från jobbet.

På eftermiddagen åkte vi till Karp. Robert skulle byta vinterdäck på bilen.
Nu har jag kollat på film, 27 dresses :) Jättebra film!

I morgon är det Linköping med Eva ! :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: