måndag 24 november 2008

Allt och inget

Var i Linköping i lördags som sagt. Mycket folk, men det var trevligt. Kirrade både julklapp och present till Linus och en julklapp till Mickan. Så nu kan jag styrka dem från listan :) På vägen hem var det halt och ruggit.... När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen för att sedan åka på fest hos Pontus. Det var mycket trevlig kväll, även om de urartade sig i slutet då grabbarna verkade tro att de var skalbaggar :P

I söndags var det mest gös och plugg. Var en sväng och shoppade lite mat :)

Idag när jag vaknade och kollade ut var det snöstorm. Det blev strumpbyxor under byxorna och ingen cykel där inte. Gick till jobbet. Och det blåste så kallt att kinderna höll på att förfrysa :S Uscha....
Fick en ny tant idag. Hon var jättesöt och trevlig. Det ska vara min ända fram tills vi byter till det nya. Robert hämtade mig då han skulle hem på lunchen.

När jag kom hem var det lunch, plugg och lite annat. Roberts farfar kom förbi en sväng. Han hade med sig ett smakprov på vörtbrödet :P Smaskens!

Var och skrev prov i samhäll förut, känns inget vidare... Bara för att jag vet vilka höga gränser och krav han har :( Tycker verkligen inte om honom. Men det löser sig nog.

Varför är jag så rädd för att tänderna ska gå sönder?

Puss och hej!

Inga kommentarer: