måndag 17 november 2008

Måndag

Mina känslor är splittrade idag. Har känt både sprallighet, nedstämdhet, och glädje.

På jobbet har det varit en bra dag. Jag och Bäckis har varit spralliga och hållit ihop hela dagen. Vi har skrattat och stimmat lite. Skönt när det inte bara är en massa allvar hela tiden :)

Min nedstämdhet kommer utav tanden... Kan inte sluta tänka på den och känna efter med tungan :S Sprickan har blivit mer och mer glipig för varje dag som går. Är så rädd att tanden ska gå isär :S Bara det inte händer! Då vet jag inte vad jag gör... Typ går och dör eller nått... Då är det bara att dra ut den. Kul att vara tandlös vid 25- års ålder ju :/ Men jag ringde till tandis och fick komma dit på onsdag kl 8. Känns väl lite sådär, då jag upplevde sist att han mest var trött på mig... Så jag får väl kontra med att denna gång ska han få tjäna lite pengar på mig med :P Håll tummarna på ons kl 8:00.

Sen var jag och gjorde matteprov förut idag med. Det kändes rätt hyffsat. Får väl se hur det gick.. Är lite nervös över det med...Han borde höra av sig inom några dar... Vet om två saker jag gjorde fel iallafall :/

Glädjen var att jag fick träffa Katya en snabbis. Hon in hit till stan för att käka lite med mig :D Vi drog en Corner... Fick bli min utemat denna veckan :P Vi pratade lite skit, sen åkte hon hem. Kommer inte få träffa henne förrens vid nyår :( Men det får la gå endå :)

Nu har jag:

*Packat väskan för träning i morgon
*Betalat auktioner på tradera
*fixat ipoden
*slagit in paket jag sålt
*Bokat en träff med Mia på fredag :)

Så nu blir det sängen nästa!

Puss och hej!

Inga kommentarer: