tisdag 11 augusti 2009

Första arbetsdagen

Natten till idag, sov jag inte alls bra :( Dels var det, lanandet som försegår på övervåningen och dels att jag var lite spänd för att gå tillbaka till jobbet. Tankarna bara far runt i huvudet... Men sov inte mycket. Gick upp innan klockan ringde och då satt Robert och Pimpen kvar och lanade. De gick och lade sig och jag började göra frukost.

När jag kom till jobbet fick jag en del positiva hälsningar och så. Pensionärerna vart glada. På nått sätt är det ganska skönt att vara tillbaka :)

Påvägen hem svängde jag förbi Jocke och Eva. Vi pratade lite skit, när jag slutligen tog cykeln och trampade hemåt. Kollade brevlådan direkt när jag kom hem och hade fått paket :D
Det var min nya parfym. Dolce Gabbana Light Blue. Luktar gudomligt! :)

Efter det ställde jag mig att laga mat. Örtbiffar och potatis med sås :P

Sitter och filosoferar lite nu...

Har fått antagningsbesked nu från Komvux. Och jag är antagen till både Matten och Naturkunskapen. Borde kanske vara glad, men jag känner att jag börjar bygga upp en inre stress. För det kommer verkligen bli tufft! :/ Både jobba och plugga.. När ska man ha tid för fritid då?... Vill så gärna bli något vettigt och inte sluta i äldrevården. Men vägen dit är så lång... Vill inte ge upp, men i bland kan det bli lite mycket... Vi får väl se hur det går.

Puss och hej!

Inga kommentarer: