måndag 24 augusti 2009

Måndag och plugget

I morse var det inte min dag :( Gick upp, åt min frukost. Skulle gå ut och låsa upp bilen och låset funkade inte :/ Nått var fel, så jag ringde Robert. Han konstaterade på telefon att batteriet var dött... Suck, och ont om tid hade jag, då det var var en 15 min kvar tills jag började... Så han var så snäll och hämtade mig :)

Kom i tid. Träffade en del kända ansikten på komvux. Har pratat med samhällsläraren nu med och jag fick G i betyg :D Känns helt ok. Sen pratade jag med matteläraren en syund med. Han sa att han trodde på mig denna gången. Jag fick den snälla läraren eftersom jag valde lektioner. Han är så snäll :) Och jag känner mig taggad till tusen nu! Jag ska klara detta.

Efter det gick jag en sväng på stan och hittade en present till lilla Mickan som fyller på söndag. Robert och jag lunchade lite ihop :)

Kom precis hem från Naturkunskapen nu. Allt verkade intressant :) Spännande värre!

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag.

I morgon ska jag fika med Jossan och Wille :) Mysigt


Puss och hej!

Inga kommentarer: