onsdag 26 augusti 2009

Regnet bara öser ner

I morse var det inte inte kul att gå upp :S För det första var det mörkt ute och för det andra öste regnet ner utanför....

Gick upp, klädde på mig och åt min frukost. Väckte Robert och frågade om han kunde skjutsa mig och cykeln till jobbet. Han var så snäll och gjorde det :)

På jobbet fick jag göra lite andra saker då vi alla 3 i arbetslaget var inne. Fick även titta förbi på Tre Bröder. Och de gamla var glada och se mig :) Efter morgonjobbet hade vi Apt med chefen. Det var mycket givade.

Bäckis kom förbi och bjöd på lite kaka :)

Efter jobbet tog jag det mest lugnt. När Robert kom hem lagade vi lite mat ihop, mysigt. När maten hunnit smälta gav vi oss ut lite. Robert målade om verandan och jag tittade på :P Haha!

Det var min dag det :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: