fredag 7 augusti 2009

Sommarvärme

Idag vakande jag skapligt och gjorde mig en smoothie till frukost.

Vi bestämde oss för att åka till Toven för att bada och sola idag :) Det var varmt och skönt i vattnet. Efter några timmar kom Pontus och Peter. Vi åkte hem lite skapligt...

Grillade korv till middag med gänget.

Har tagit lite bilder till tradera, ska lägga ur en massa kläder i morgon. Behövde verkligen rensa ur garderoben lite.

Min kropp har skött sig förhållandevis bra under sommaren tycker jag, men har nu börjat märka lite smärta som både kommer och avtar. Mest uppe i bröstryggen och nyckelbenen. Senorna i halsen är ömma både nu och då... Tror det beror på att jag inte tränat på hela sommaren. Träningen gör verkligen underverk. Som de säger om sjukdomen så kan man må bra i flera år, men så plötsligt slår den till igen... Bara att leva i nuet och fokusera på att må så bra man kan. Men det är så lätt hänt att man stannar upp och börjar tänka på kroppen i bland. Glömmer bort att jag har sjukdomen... Vill hellre vara som alla andra och slippa ha ont och vara begränsad :/

Från och med måndag börjar det riktiga livet igen :) Ska verkligen bli så skönt.

I morgon blir det Söderköping med svärpäronen. Robert lanar, så jag får åka själv :) Och det bästa är att vi ska åka till Smultronstället och köpa glass :P Blir nog trevligt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: