lördag 22 augusti 2009

Sjukdom och annat kul

Nu har jag visst inte skrivit på ett tag. Men såhär är det:

Måndag coh tisdag:
Har varit i stugan med Eva i ett dygn. Vi plockad en massa svamp och blåbär i skogen. Grillat gott till middag, pimplat vin och pratat skit en hel kväll. Dagen efter plockande vi mer svamp och blåbär. När jag kom hem var det bara att rensa alltihop. Gjorde en blåbärspaj :P

På onsdagen hade jag lite kvalitetstid med Robers farfar. Vi röjjde lite i trädgården. Tog bort lite sten ur landet vid verandan så nu kan man så gräs där. Sen klippte vi ner jasminbusken. Det var ett jäkla jobb med den...

Vaknade på torsdagen och hade så ont i kroppen :S Var stel som en pinne när jag vaknade.. Gjorde inte så mycket på dagen, men myste med Robert på kvällen.

I går fredag skulle jag jobbat, men mådde inte så bra. Hade hostat hela natten och var snorig och hängig. Så det blev att stanna hemma :S Suck! Hatar att vara hemma och vara sjuk. Blev en heldag framför tv:n.

Stannade hemma idag med och i morgon med, så jag säkert är frisk till på onsdag. De har ändrat riktlinjerna nu på jobbet. Är man minsta snorig eller hostig måste man stanna hemma.

Idag blir det att ta det lite lugnt tror jag.

Usch, mår illa :(

Puss och hej!

Inga kommentarer: