torsdag 6 augusti 2009

Borta bra men hemma bäst

jaha, nu var det länge sen jag skrev. Vi har hunnit med vår inflyttningsfest som blev lyckad. Alla vart mer eller mindre fulla och glada :)

Och igår kom vi hem från vår Gotlandsresa. Ingen av oss har varit på Gotland tidigare. Men jag skulle säga att det var väldigt mysigt. Fina landskap med evig blåst och trevlig dialekt som man knappt förstod ett dugg av ;) Vi har varit och tittat på raukar och lite annat kul. Men som man säger: Borta bra men hemma bäst. Så är det ju alltid.

När vi kom hem var katterna sura på oss och vägrade gosa eller komma när vi ropade på dem. de riktigt satt och kollade bort :P Men efter 5 min kom de och ville gosa :) Sötnötar :)

Jaha, börjar jobba igen på tisdag. Ska faktiskt bli skönt med det vardagliga livet igen. Börja med träningen igen :) Det råkade visst bli lite för långt lov den här sommaren...
Men ingen ko på isen som min mamma brukade säga :P Ingen fara....

Just nu sitter jag i vårt vardagsrum med tre män som lanar. Börjar bli lite varmt...

Puss och hej!

Inga kommentarer: