torsdag 21 april 2011

Fläskläpp

Idag har jag och Elliot spenderat dagen med Selma. Vi kom dit först och Elliot åt apelsin och jag fick en jättegod cheesecake med lite kaffe :) Sen lekte vi och busade tills det var dags för mellis.

Sen gick vi en promenad till Lager 157. Det var riktigt varmt och härligt ute. Jag hade ingen jacka :) Elliot vägrade sova under hela promenaden. På Lager 157 köpte jag en flecejacka till Elliot och 5 -pack halkstrumpor till honom.

När vi kom tillbaka hem till dem, så satt vi ute och myste lite. Sen åkte jag och Elliot till Roberts jobb för att hämta upp honom. Sen handlade vi och styrde lite.

När vi kom hem gjorde jag lite pannkakor :) Efter maten busade Robert och Elliot, då händer det som man inte vill ska hända. Elliot ramlar och slår ansiktet i golvet. Det bödde massor och han grät. Det tog en stund innan vi kunde se vart blodet kom ifrån. Men han slog i både näsa och läpp. Så nu har han en skaplig fläskläpp :/ Stackars pluttis :S Men han verkar inte lida av det, för han leker som vanligt.

Och nu ikväll sprang jag hela 4,8 km utan att stanna! Helt otroligt för att vara jag :D Känner mig jätte stolt! Haha.

Puss och hej!

2 kommentarer:

Elly sa...

vi sover bra, men jag tror ändå att det är dags att flytta in honom till sitt egna rum. Vi har tv i vårt sovrum som vi aldrig tittar på för att inte störa Leons sömn, men nu flytta jag inte hans säng till hans rum så ikväll blire hans första natt i barnrummet :)

Linda sa...

Jo jag tror också det. Så var o köpte nya nappar igår :-) hihi. Tack raring! E är också riktigt söööt! :-) stora pojken som snart blir 1 :-)))