tisdag 19 april 2011

Tandis

Idag provade jag att ge Elliot smörgås istället för ett rån och det gick toppen :) Helt fantastiskt! Dock så var det Sarek bröd, men det är bra att börja med :)

Jag provade att ändra lite på Elliots sovtid. Han har ju egentligen sovtid på förmiddagen mellan 9-10:30. Så jag provade lägga honom kl 8:15 och han sov till kl 9:20. Perfekt då vi skulle till tandläkaren idag. Men vi råkade åka lite för tidigt så vi tog ett VPS (VarvPåStan) Men sen var vi där. Det droppade in fler och fler bebisar. Tillslut var vi ca 12 st :) Elliot skötte sig väldigt bra då det till och med var hans lunchtid.

Vi fick komma in och sätta oss i stolen och tandsköterskan kollade i hans mun. Allt så fint ut sa hon. Sen fick vi lite råd och tips. Han fick en ny tandborste med sig hem :) När vi kom hem slängde jag i hop lite lunch. Sen vart han trött så då fick han sova lite. Jag passade på att sätta mig ute i solen och mysa lite.

När Elliot vaknade fick han lite mellis och jag passade på att ta lite kaffe. Sen gick vi ut i trädgården och jag passade på att knäppa lite bilder med systemkameran.

När Robert kom hem blev det lite bus. Vi gick ut hela famlijen då Robert skulle måla rött på det vita på verandan. (Ni som vet vad jag talar om). Hoppas det blir bra.

Och nu i kväll har jag sprungit min andra löprunda och denna gången gick det förvånansvärt bra :) Känner mig ännu mer pepp nu!
Mums med smörgås

Öppna...

Och stänga.... :)

Nya fina tandborsten

Vad har hänt här då? Hum...
Puss och hej!

Inga kommentarer: