måndag 18 april 2011

Sommardag

Idag har det nästan varit sommar ute :) Elliot och jag har spenderat dagen med att vara ute i trädgården med Elliots Gammel-farfar. Han hade lite trädgårdslära med Elliot :)

Efter att Elliot hoppat i säng passade jag och farfar på att fika lite ute i solen. Jag blev solbränd på 30 min! Så kan det gå. När Elliot sovit frädigt fick han lite middag och vi gick en promenad in till stan. Där mötte vi upp Robert och postade lite paket. Sen gick vi tillsammans hem allihop :)

När vi kom hem åt vi lite middag och sen var det mys för hela slanten :) Elliot har sagt Mammmamam hela dagen. Ett helt nytt ord :) Sötnöten.

Jag avslutade kvällen med att köra ett styrke träningspass innan läggdags. Nu är jag helt slut! Har träningsvärk från gårdagens löprunda med...

:)

Sötnöt

Hjälper Gammel-farfar så gräs

Jag kan själv!

Puss och hej!

Inga kommentarer: