fredag 15 april 2011

Fredagsmys

Idag har vi hunnit med mycket. Först på morgonen fick Elliot sin gröt och sitt smörgåsrån, sen begav vi oss ut på en morgonpromenad. Vi gick samtidigt som Robert skulle gå mot jobbet, så vi fick lite sällskap :)

När vi kom hem igen åt jag min frukost och Elliot plockade lite. Sen blev han trött. Medans han sov packade jag våra väskor.

När han vaknade passade vi på ått duscha lite :) Sen fick han sin lunch och vi grejade lite till, sen åkte vi mot Roberts jobb och hämtade upp honom. Åkte vidare mot farfar. Där vankades det en god lunch. Robert åkte efter en timme och vi stannade kvar. Idag hittade Elliot dörren till finrummet. Den var väldigt rolig att öppna och stänga. Han blev riktigt arg när den fastnade och han inte fick upp den :) Sen vilade han i soffan i ca 40 min. Sen var det mer bus. Han fick sin middag innan Robert kom och hämtade oss och skjutsade mig till stationen. Jag tog bussen mot Ankarsrum.

Lite minnen poppade upp när jag gick förbi skolan. Gick vidare hem till Therese där hon hade lagat mat :) Hon bjöd på spagetti och köttfärsås. Blev ett glas rött till det :)

Öppna

Stänga

Tupplur :)

Bus med gammel-farfar :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: