fredag 8 april 2011

Socker-råtta

Idag har jag och Elliot spenderat dagen hos Elliots Gammel-farfar. Det verkar ha blivit som en tradition att göra det varje fredag :)

När vi kom dit gjorde vi lite lunch/brunch. Te och smörgås, varma mackor och en massa annat gott :) Medans vi åt fick Elliot ett Wafers som det heter tror jag av farfar. Är ju igentligen emot kakor, men det fick vara okej.

När vi plockat undan var det dags för lite bus med Elliot och han skulle ju givetvis öppna och stänga alla skåpsluckor i köket.

Efter ett tag blev han trött och somnade i min famn, så jag la honom i soffan medans jag och farfar pratade lite och drack kaffe. Elliot vaknade och ville gå ner efter ett tag. Då fick han syn på kakfatet och grabbade åt sig ytterligare en wafers :) En riktig liten socker-råtta det där. Men sen fick det vara bra.Han ser ut att tycka det är gott

Det lästes lite bok med :)

Efter ytterligare ett kex kan man nog inte vara nöjadare :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: