torsdag 14 augusti 2008

Andas

Nu kan jag äntligen andas igen :) Börjar bli lite trött på att gå och hålla andan.... Har varit så mycket med tanden och annat, men nu börjar det äntligen släppa.

Om en vecka sitter jag på planet till Kreta :D Åh, längtar som en tok dit. Ska bli så härligt när planet landar och man får andas in den luften som är där.

I dag var första dagen sen den 28 Juni som jag kunde tugga med min tand. Var helt överlycklig. Jag och Robert åt lunch på Corner. Tog en pasta och kycklingsallad. Den var sjukt god och det var fullkornspasta :P En mycket mysig och trevlig lunch, tills en unge skriker febrilt till sin mor: Jag vill inte bajsa!!! Och de går in på toaletterna och så hör man hur ungen slutar skrika...
Det var den lunchen det.


Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar på jobbet, sen åker jag. Måndag, Tisdag och Onsdag. Yaay! :P

I morgon tar jag bussen till Gamleby för första gången i hela mitt liv. Ska åka till Katya och umgås. Blir till att sova över och på lördag är det tjejmiddag med utgång :P Är så peppad! Kommer kännas tomt utan Katya :S Hur ska Hannah klara sig utan? *gråter*

Hannah Är duktig :) Har pluggat matte varje kväll denna veckan. Vilket börjar resultera i bra saker... Men visst blir man trött i bland på skiten, men jag måste :)

Idag förtjänar jag en guldstjärna. Var ute och gick med min tant på jobbet idag. Slutade egentligen kl 14. Men gick i från min tant kl 14:30. Hon är allt för söt :)

Gick ut och gick en långpromenad med Fredrik idag. Blev runt stan typ. Känns i benen och ryggen nu. Men nyttigt var det!

På Måndag kommer Bäckis! Jippi! Som jag längtat :D


Puss och hej!

1 kommentar:

Jullan sa...

Så är det att ha ungar...