måndag 4 augusti 2008

En blöt dag

Började dagen i hönsgården. Christine var tillbaka från sin semester vilket var kul :) Hennes mage har vuxit :P Fick känna på den men bebisen behagade inte sparka...

Ringde tandis idag. Fick en tid på fredag kl 11:40. Ska bli skönt att få det gjort nu. :P

Det har verkligen regnat MASSOR ute. Vart helt dyblöt av att cykla runt i jobbet. Struntade i att ta på mig mina skor, utan körde med mina sandaler. Min tant verkade ha saknat mig med :P

När jag kom hem fick jag hänga av mig jackan och byxorna över badkaret. Sen tog jag på mig torra kläder och hämtade upp Robert vid hans jobb. Vi åkte till Lager 157 och fyndade lite snygga kläder till honom. Sen vidare till affären för att sedan åka hem och laga mat. PANNKAKOR!! Det satt inte helt fel i magen :)

Nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: