måndag 11 augusti 2008

Måndag

Spenderade morgonen på hönshuset. Sitter numer i vargpositionen, fast utan att vara så elak mot hönsen... Och de verkar trivas med mig där. Vilket känns skönt :) För jag trivs med att göra både kontorsjobb och var ute och träffa vårdtagarna.

När jag kom hem blev det till att paketera traderapaket som jag sålt och posta. När Robert kom hem gjorde vi lite tacos och mös vid tv:n. :P

Sen har jag idag för första gången öppnat upp matteboken och samhällsboken. Har kollat igenom de första sidorna och kommit fram till att jag börjar gilla tanken av att börja med allt. Det ska gå! Nu ger jag mig inte förrns jag står där med min licens i handen och kan börja jobba :D

Nehe, om man skulle ta och krypa till korgs. Är jobb i morgon med....

Puss och hej!

Inga kommentarer: