söndag 3 augusti 2008

En söndag med mycket känslor

För det första har det varit en riktig toppen helg :D Jag är supernöjd! I lördags åkte jag och Katya till Linköping för att shoppa loss lite. Och vi hittade både det ena och andra :) På kvällen följde hon med mig hem och vi förfestade här hemma med 5 lanande grabbar. Vi duschade och styrde lite. Drack öl till en massa kul på youtube :P Vi gjorde oss i ordning och fick skjuts av Robert ner till stan.

Första anhalt blev Morella. Där vi fastnade i ett gäng med lite öl :) Vi gick vidare till Simson. Där jag faktiskt satt och festade med min tandis son :) Haha. Inte illa det ;) Vi pratade lite om hans far. Han sa att min blomma jag gav står på köksbordet fortfarande och att det var nått väldigt unikt att han gick ifrån sin semester. Han sa att det var det bästa Staffan visste, att ha semester. Det får mig ju att känna mig ännu mera trygg med honom. Jag har fått en helt ny syn på honom och frågar mig hur jag kunde vara så rädd för att gå dit egentligen? Skumt... fick lite smått panik när jag frågade hur gammal Staffan var... 56 år :S Typ bara 10 år kvar innan han går i pension... Vad ska jag ta mig till då??? Jag får helt enkelt passa på att njuta av den tiden som är kvar :)

Hur som helst.. Vi gick vidare ner mot harry´s jag och Staffans son Jonas som han heter. På vägen ner sjöng vi. Väl där letade vi efter min kusin. Och han gömde sig... Katya följde med sitt gäng... Och ringde. Jag och Jonas bytte nummer och han skulle hälsa sin far att han skulle skynda på med rotfyllningen :P Haha. skön kille!

Väl hemma sen var det skönt att gå och lägga sig :)

Vaknade vid kl 9. Zeus hoppade upp i sängen och ville gosa. Låg i ca en timme, hörde katya och gick upp. Vi gick en sväng till Netto och köpte frukost som vi skulle äta ute, men det kom en massa getingar, så vi fick sitta i det inglasade. Sen har vi typ hängt hela dagen i soffan med våra macar. Vi köpte hem lite kinamat och göste lite till. Sen skjutsade vi Katya till stationen. När vi kom hem gick jag ut och gick en sväng.

Har funderat lite... Jag är verkligen säker på vad jag vill nu. Jag vill verkligen plugga vidare. Jag vill bli nått och inte fastna i det skityrket jag har nu. Jag vill bli nått som får mig att utvecklas. Så jag ser verkligen fram emot att börja läsa upp mina betyg nu i höst och kommer lägga all tid på det.

Känner att den här hösten kommer bli rolig. Om ca 2 veckor åker vi till Kreta. Och sedan ska vi se till att hälsa på Helen och Martin i Götet. Och jag kommer åka och hälsa på Katya en massa i Stockholmo.

Jag kommer sakna dig grymt Katya, Du är det bästa som hänt mig. Har aldrig känt mig så trygg med en kompis och alltid vetat vart jag den som jag gör med dig. Allt känns så bra. Och jag ser verkligen fram emot ett fortsatt liv tillsammans även fast du flyttar till Stockholm. Vi ska inte komma ifrån varann. Du och jag mot världen Katya <3 Love you

Och beträffande tandis besöket är jag inte ett dugg orolig längre. :D Ska ringa i morgon och boka tid. Håll tummarna att han kan redan i veckan.

Puss och hej!

2 kommentarer:

Robert Ohlzon sa...

Älskar dig, du är bäst! :)

Katya IMD09 sa...

Hannah jag känner likadant för dig di lilla underbaring :) kommer sakna dig något grymt!