söndag 10 augusti 2008

En riktig söndag

Vaknade och fick se att det var grått väder idag. Vi låg kvar i sängen och gosade lite innan vi gick upp för att äta frukost.

Har fått en del gjort. Såna saker som man gärna skjuter undan för att man inte har lust. Som att sy knappar på kläder som tappat dem, styrka kläder och tvätta. Det är såna klassiska saker som inte är så roliga. Vi åkte en sväng till Rusta med.

Dagens middag blev pizza. Men jag valde fel pizza :( Tog en med kebab och pommes med sås. Hade glömt bort att jag inte gillar kebaben :( Men det gick...

Har haft lite ont i tanden idag :/ Det har värkt och svidigt i tandköttet runt tanden. Och när jag äter och dricker smakar det väteparoxid. :( Men Staffan sa att det kunde ta en vecka innan jag kan tugga som vanligt. Hoppas det rer sig nu bara. Vill kunna njuta av min semester.

Tittade just på vädret för nästa vecka och det verkar inte lysande precis :( Jäkla regn! Tycker nog att det räcker nu.

I morgon är det jobb igen och bara en vecka kvar tills Bäckis kommer tillbaka från sin semester :P

Och i morgon om det är sånt här väder blir det nog att öppna upp skolböckerna...

Puss och hej!

Inga kommentarer: