söndag 17 augusti 2008

Bakfyllekänsla och tomhet

Vaknade idag av att jag hade ont i huvudet och nacken. Får ju skylla mig själv lite :P Åkte ju som sagt till Katya i fredags. Hon mötte mig vid stationen. Sen gick vi hem till henne och hon lagade spenatpaj :P Hur god som helst.

Efter det chillade vi lite och snackade skit. Gjorde oss i ordning och gick ner till byn. Satte oss på en restaurang och beställde varsin öl. Så mysigt det var. Vi beställde också varsin pizza. De har jättegoda pizzor faktiskt. Efter att vi suttit där ett par timmar och haft besök av två getingar så begav vi oss ut på en runtur. Katya skulle visa mig lite. Sen när vi fick skjuts tillbaka igen var det jättemörkt.

Vi satte oss på deras stora veranda och åt chips och kollade på roliga filmklipp på youtube. Det gapskrattades en hel del. Undrar vad grannarna todde :P Hehe

Sen gick vi upp till sovrummet och fortsatte kolla på filmklipp. Sen blev jag trött och Katya skulle kolla på Heroes.

Sen igår gjorde vi mest förberedelser för tjejmiddagen. Vi åt jättegoda pannkakor till frukost/lunch :P

Sen började vi grilla när Linnea och Lovisa kom. Allt var så gott. Och till efterrätt var det Cheesecake som Katya gjorde under dagen. Den var supergod! Sen tog vi fram chirre och började dansa till stampa med Leroy. Sjukt kul!

Sen var det ju favoritlåten. Bag in da box :P Den gick varm. Katyas mamma skjutsade in oss till stan och jag mötte upp Robert som tog över min väska och påse. Sen gick vi vidare, delandes på en champange. :P Sen blev vi lite utspridda och Robert kom och hämtade mig och vi åkte hem.

Idag har jag mest tagit det lungt. Känner en liten känsla av tomhet. Men jag tror mest det beror på att Katya har åkt. Men det ska bli kul att åka och hälsa på henne sen. Det var bara det att man liksom är van att umgås med någon minst en gång i veckan, och nu finns inte personen alls på samma ställe.. :/ Men det är tur att det finns telefon och internet :)

Saknar dig redan Katya<3

I morgon är det jobb igen, och allvaret börjar igen. Och om 4 dagar åker vi till Kreta nu :D Så skönt att åka här i från nu.
Och när vi kommer tillbaka ska det bli nya och friska tag :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Katya IMD09 sa...

"Sen gick vi upp till sovrummet och fortsatte kolla på filmklipp. Sen blev jag trött och Katya skulle kolla på Heroes."
Haha Skön grej liksom!

Jag saknar dig också Hannah, men vi kommer att ses snart igen!