torsdag 31 juli 2008

Social

Min lediga dag :) Jag lunchade med söta Jossan. Hon hade med sig kycklingsallad från Kaffekannan. Vi satt och stekte lite ute i solen och pratade skit innan vi åt salladen. Den var lika god som vanligt :P

När Jossan åkt hem gick jag över en sväng till Eva och Morbror. Var tvungen att träffa henne lite. De skulle till stugan i 2 veckor. Hoppas de får fint väder :)

Sen till kvällen kom Anders, Jenny och Oscar hit :) Vi skulle grilla. Först skulle jag sparka lite boll med Oscar, som sedan slutade med att han hjälpte grannen vattna blommorna. Det tyckte han mycket om, kanske lite för mycket för vips så hade han blött ner både mig och Jenny den lilla busungen. När vi sedan satt för att äta så kom det typ 6 st getingar som flög runt och åt på vår mat. Till och med köttet... jag började fundera på om de har blivit köttätare... för då skulle man kanske hålla sig inne :S

Innan de skulle åka så fick Oscar en mjukisgiraff av oss. Han verkade gilla den skarpt :P Sötisen. Gick med dem till bilen och vinkade av dem.

Det var en mycket social och trevlig dag detta :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: