fredag 4 juli 2008

Ännu mera Usch Usch :(

Idag är det dagen med stort D! Har inte sovit bra i natt. Bara drömt om tandläkare och sånt :/ Det maler och maler i magen av oro. Det känns som att det är en tornardo där...

Nu är det bara ca 3 timmar och 30 min kvar tills jag ska vara där :(

Ringde till tandläkaren igår och frågade om de ville att jag skulle ta en tiparol också eftersom de bad mig ta panodil forten för att det inte ska göra lika ont. Och de tyckte det var en bra ide, så jag blir lite mer lugn med... Usch, min mage kommer kollapsa sen i eftermiddag. Kommer troligtvis må illa och kräkas med som jag brukar med tiparolen :S

Blir bara så ledsen på allt! Jag har ju vänt helt med mina tankar och värderingar och började må toppen. Och så kommer det här som är min värsta fobi. Jag skulle mycket hellre ha ont i lederna igen eller ligga ner i ett mörkt rum fullt med spindlar.....
I tisdags var det som värsta skräcksenariot. Det var verkligen hemskt! Och jag var tvungen att gå igenom det helt själv då alla viktiga personer jobbade... Men idag ska Robert följa med mig en stund vilket känns bra. Jag hoppas verkligen inte att de behöver ta 7 st bedövningssprutor till nu, för då dör jag! :S

Nä, nu måste jag försöka få i mig lite frukost så inte magen får stormvarning. Jag uppdaterar senare i kväll om hur det gick.

Men alla ni som läser nu! Håll tummarna och tänk på mig nu kl 12:40...

******************************************************************************************
21:50
Nu har jag varit hos tandläkaren. Det gick bättre denna gången. Han behövde bara sticka mig 4 gånger idag. Och han borrade igenom hela tanden. Och konstaterade att jag hade en spricka i tanden som orsakat bakterier som blivit kariesangrepp. Han la ner nått bra skit i tanden och lagade i hop den. han sa att det skulle hålla några månader, så när Staffan kallar på mig sen, ska han kolla på det. Sen fick jag gå därifrån. Det kostade inget denna gången? Lite skumt... Betalade bara 750 kr förra gången... Men jag ska väl vara glad för att det var så billigt.

Det var skönt att Robert var med hela tiden denna gången. Bara det gjorde mig lugnare. Men jag grät en skvätt innan jag skulle gå in. Men det gick ju bra tillslut. Det firade vi med lite Corner mat. Gott :P Vi mötte Anders, Jenny och Oscar där med. :)

Och nu i kväll har vi spelat lite bollspel i trädgården. Jag börjar känna mig rätt trött nu :/ Blir nog sängen snart. Robert är hos Pimpen på gös.

Nu spänner det lite i tanden, men det ska väl vara så.. :/

Puss och hej!

Inga kommentarer: