torsdag 17 juli 2008

Efterlysning

Vart är sommaren? Vart tog den vägen? Tycker vädret nästan varit kallt och trist... samma som förra året typ... Solen verkar ha gått på semester eller nått. Den kanske sitter med en drink i handen och har det bättre någon annan stans. Vem vet?

Vi var som sagt i går och tittade på hus nr 2. Det var inte alls som vi trott.. Inget för oss... Det var för litet, men försmå rum och sånt... Bättre lycka nästa gång :)

I går träffade jag en klasskamrat från gymnasiet utanför Lager 157. Vi pratade hus och förlossning, då hon fick sitt första barn för inte alls så länge sen. Sen gick jag in och shoppade på mig två koftor. Den ena var svart och köptes på vuxenavdelningen och den andra vit och köptes på barnavdelningen :P

Jag verkar ha fått bukt på min smärta i munnen. Har som ett band av blåsor under tungan. :S Men de ska bort. Sköljer munnen med klorhexidin.

Nu kommer jag vara borta ett par dagar. Ska till Morbror och Evas stuga nu. Åker efter jobbet. :) Ska bli nice.
Håll tummarna bara att jag inte kommer ha så ont i munnen bara... Är ju inte så kul.

Kommer sakna Robert :/

Puss och hej med leverpastej!

1 kommentar:

Jullan sa...

På måndag börjar vår semester...
Så då kommer det fina vädret.