måndag 14 juli 2008

Monday

Jahopp, vaknade vid kl 4 i morse och kunde inte somna om... Trist som tusan då jag skulle gå upp kl 6 endå. Åkte bort till jobbet där det inte var överdrivet mycket att göra precis... Sen hem i regnet för att paketera traderapaket som jag sålt på nätet :P Åkte bort till Högö och postade dem. Sen hem för att göra mig i ordning för vår första husvisning.

Vi har alltså kollat på vårt första hus :) Kändes lite kul tycker jag. Kul att veta att det är inte långt borta, man ska bara hitta sitt drömhus först, sen är det komplett :)

Är dock inte så förtjust i vädret. Det känns lika dåligt som förra året.. Ena sekunden regn med åska och andra sekunden soligt med blåst. Frågan är ju när tredje sekunden kommer med hagel och driv is...

Maten idag bestod av köttfärsås och spagetti :P

I morgon kommer Katya, det ska bli riktigt kul! :D

Nu ska jag ligga och lata mig framför tv:n, då Robert tog disken :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: