söndag 13 juli 2008

Söndag och bakis

Nu sitter jag här och har verkligen inte gjort något vettigt på hela dagen. Sov till kl 12:30 ungefär idag...

Jag kan ju säga att helgen vart lyckad med fest och sånt. Allt kändes bra och alla var glada. Vädret svek oss inte heller. :)

Men jag är orolig endån för mitt tandkött och de stora knölarna på tungan. Allt sitter på vänster sida i munnen. Och den vänstra halsmandeln är svullen och lite röd, men inte den högra? :S Har även fått blåsor under tungan på vänster sida... Vad det nu ska vara för något. Och mitt tandkött på nedersta raden gör ont... Det svider ibland med. Kan det inte bara försvinna! Jag har haft detta i snart över en vecka... Och det gör fortfarande ont i käken, men det kommer det väl göra ett tag om det nu är ett skov. :(

Önskar bara att jag kunde få slippa allt i munnen och oron som jag går och bär på. Det läskigaste är att det inte har blivit bättre på denna veckan heller.... Uscha...

I morgon är det jobb som gäller och jag har inte söta Christine på jobbet. Hon har semester nu i 3 veckor... Hoppas jag klarar mig utan henne.

Om bara det i halsen kunde försvinna snart så jag kan börja träna igen med skulle jag bli glad...
Man måste få klaga och gnälla lite i bland ;)

Puss och hej!

Inga kommentarer: