tisdag 15 juli 2008

Spenatpaj

Spenatpaj är gott :) Det har jag kommit på idag... och vet ni varför? Jo, Katya och jag fick för oss att laga lite paj idag. Jag gjorde tacopaj och katya spenatpaj. Båda var sjukt goda :) Har kommit på att jag inte lagar paj allt för ofta. Får nog bli ändring på det.
Efter pajbaket satt vi och chillade lite och snackade skit, följde Katya till bussen och cyklade hem.

På vägen hem kände jag hur det luktade sommar och vindarna var ljumna. Jag som hade tagit på mig jacka och allt. Tog till och med en längre väg hem för att njuta så mycket som möjligt :)

Kommer sakna Katya nått grymt när hon flyttat till Stockholmo. Men vi ska se till att träffas en massa endå :P Thihi!

I morgon ska vi kolla på hus nr 2. Spännande!

Puss och hej!

1 kommentar:

Katya IMD09 sa...

Jag kommer sakna dig sjukt mycket sen också hannah <3