tisdag 22 juli 2008

Sommarkväll

I kväll är det riktigt sommar. Ljumna vindar och skön luft. Robert och jag har varit och spelat lite minigolf i stadtsparken. Efter det gick vi ner på stan och åt glas i solen :) Det var mycket trevligt.

Idag, äntligen ringde min tandis :) Han kunde ta emot mig redan i morgon kl 12 :D Ska bli skönt att få det fixat. Vi kan dock inte börja rotfylla ännu. Inflammationen måste gå ner först. :/

Det bästa är att jag är inte alls rädd för att gå dit nu, det som går i huvudet är vad det kan vara på tandraden där nere...
Men det är väl sånt som märks antar jag....

I natt var det hemskt. Vaknade när Robert gick och lade sig och kunde inte somna om för att det riktigt pulserade i tanden och tandköttet :S Fick sitta upp och sova en stund..

Men som sagt, det ska bli skönt o få det gjort! Tänk på mig kl 12 i morgon ni som läser...

I morgon firar vi 3-årig bröllopsdag :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: