fredag 11 juli 2008

Regn och åter regn

Denna veckan har bara dragit förbi. Det går fort nu tycker jag... Kanske lite för fort. Det har hänt lite den sist...

Zeus har i allafall blivit bättre i magen vilket känns skönt. Jag var lite orolig där ett tag...

I Tisdags var jag och Robert ute i Skaftet vid badplatsen och hade picknick. Det var mulet, men det gjorde ju inget :) Sen badade vi. Robert tyckte det var kallt, men inte jag :P Efter badandet kollade vi på film i gräset med macen. Kom hem kl 22. Nöjda och glada :)I Onsdags grillade vi med Bosse, Micke, Gutav och Marie. Det var mycket trevligt :)

Sen i veckan fick jag problem med tänderna och käken igen. Gjorde lite ont i tanden fram till tisdagen. Sen kände jag inget alls. Sen kom det som en molnande värk i käken på nätterna igen och även på dagen. Fick även problem med rött och svullet tandkött :( Så jag ringde Sune Drufva igen och beställde tid. Fick idag...

Gick dit idag och han konstaterade att det hade inte med tanden att göra i allafall :) Sen visade det sig att det nog är som jag befarar. Har fått skov igen i min sjukdom... I käkleden :( Inte det roligaste. Vad det gällde tandköttet var det ingen fara där heller.. Mjo, jag vet jag är så paranoid :/ Men jag tycker det är skönt att gå så jag kan slappna av helt nu i helgen och i sommar :)
Han sa även att det bara var en inflammation i pulpan i tanden, så troligtvis kommer jag inte behöva rotfylla den i höst... Sånt som märks. Men han sa att jag därimot biter i hop tänderna fel. Så han slipade på två tänder så nu känns det bättre och jag fick ett papper med övningar som jag skall göra med käken. Cyklade till jobbet sen, där hände det inte mycket, så jag fick sluta tidigare. Cyklade hem för att åka ner på stan och gå på bolaget. Men det regnade ju så förfäligt... Kom dit iallafall :) Mötte J:an och Jimmy Törnlöf från lågstatdiet. Kul :) Gick upp till Roberts jobb där han har bilen. Det gjorde ont i armarna av alla flaskor och skit...

Åkte vidare för att handla på Whilly´s. Kom hem och jag vet inte riktigt vad jag tänkte på, men jag mitt lilla smarto, glömde hemnyckeln i bilen och låste garaget, så jag kom inte in :( Jag fick skjuts av PM till Robert. Så det löste sig endå :P

Nu ska jag sätta mig och sy in lite linnen och se ut kvällens outfit :P Jag är så pepp! :D Det ska bli kul hos Gustav.

Puss och hej!

Inga kommentarer: